19 Haziran 2012 Salı

Uras Bugün Ne Yedi :)

Selamlar, Uras baby diş ağrısı olmadığı sürece son derece iştahlı...Günlük menüsü 5-6 yaşlarında çocukların yediği kadar çok ve besleyici ama görüldüğü üzere aşırı kilolu değil.Hareketli olduğundan sanırım yakıyor.O yedikçe ben mutluluktan uçuyorum :) Benim gibi anne sayısının çok olduğunu da biliyorum.Bakalım bugün neler yemiş;

Sabah kahvaltısı: Sebzeli Omlet



Yarım kabak, yarım kırmızı biberi rendeleyip zeytinyağında soteledim, üstüne 1 tane çırpılmış yumurtayı döküp karıştırdım.Tabağın yarısından fazlası bitti :) 1 Dilim tam buğday ekmek ve 1 Çay bardağı süt eşliğinde kahvaltısını tamamladı.


Öğlen yemeği: İrmikli Bezelye Çorbası



1 Enginarı küp küp doğradım, bir avuç taze bezelye, 1 taze soğan, 1 iri diş taze sarımsak, yarım domates, yarım yeşil biberi ekleyip 1 kola bardağı su ile haşladım.Pişince blenderla ezip 1 tatlı kaşığı irmik ekleyerek kaynattım. 1 Kase çorba, 2 dilim tam buğday ekmeği ile iştahla bitti.Bunu yerken videoda çektim ne kadar severek yediğini görmelisiniz :)

Akşam yemeği: Biber dolması + Yoğurt



2 Dolma ve yarım kase yoğurt yedi...Bazı anneler dolmanın sadece içini yediriyor fakat biz ne dolmasını yediriyorsak tamamını yediriyoruz.Böyle alıştırdığımız için itiraz etmiyor.

Akşam 3 erik, 5 Kiraz yiyerek günü tamamladı.Tabii aralarda sık sık emmeyi ihmal etmeyen süt tutkunu bir bebeğe sahip olduğumu da belirteyim :)
Sevgiler...

1 yorum:

  1. canım yaa maaşallah maaşallah da böyle ulu orta yazma valla nazar değer, yazdığın gibi kocaman çocuklar yemiyor bunları.

    YanıtlaSil