21 Şubat 2012 Salı

Uras'ın en sevdiği kahvaltı



  Yemekleri artık neredeyse bizimkiler gibi pişirilip öyle yemekten zevk alsa da kahvaltılarını değiştiremiyoruz.Hala karışık yemeyi seviyor, ayrı ayrı yedirdiğimde geri çıkarıyor şimdilik ısrarcı değilim...Ekmek düşkünlüğü had safhada :) şaşırtıyor beni, çünkü babası da bende ekmek sevmiyoruz Uras'ı bıraksam 3 öğün sadece ekmek yer.Ekmek aşkından faydalanıp kahvaltısını ekmek üstü peyniri yumurtası ayrı ayrı hazırladım ama onu da yemedi.Bir süre daha böyle devam etmeye karar verdim...
Peyniri ayrı verdiğimde kesinlikle yemiyor bundan korkuyordum ama bu sorunu da çözeceğim...Ek gıdaya yeni başlayan anneler kahvaltılarını sürekli karışık vermeyin arada bir ayrı ayrı yedirin ki tatları öğrensin...

  • Yarım Muz
  • 1 Tatlı Kaşığı Tahin
  • 1 Tatlı Kaşığı Peynir (Labne, Lor, Keçi Peyniri)
  • 1 Çay Kaşığı Tereyağı
  • 1 Tatlı Kaşığı Yulaf unu
  • 1 Tatlı Kaşığı Mısır unu
  • 1 Çay Kaşığı Keçiboynuzu Tozu

  • Mısır unu ve yulaf ununu 1 bardak su ile pişirin,
  • Muzu ve peyniri ezip diğer tüm malzemeleri karıştırıp yedirin.

Bu aralar keçi boynuzu tozunu sık sık yediriyorum bağışıklık sistemini güçlendiriyormuş.Dedesi Uras'ın sağlığını çok düşünüyor hassas bir bebek olduğunu da biliyor hastalığı önlemek için sürekli araştırıp bitkiler öneriyor bana, keçi boynuzu da onlardan biri...Tadı da çok güzel bende sütle karıştırıp birazda tarçın ekleyerek içiyorum.Çikolatalı süt gibi oluyor :)



gömlek:blue key
şişme yelek: kanz



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder