2 Aralık 2013 Pazartesi

Blog Fırtınasında 2. Gün ;)


 
 
Bir süreliğine gözlerinizi kapatın. Uzun bir seyahatte olduğunuzu düşünün. Yolda seyir halindesiniz ve aracı siz kullanıyorsunuz.

Bugün inanılmaz yorucu geçti ve şimdi çocukları uyutup beni dinlendirebilecek her şeyi ard arda yapmak istiyorum. Fonda Jason Mraz I'm Yours...Bitki çayımı içip uzanıp seyahat planlasam, nereye gitmek isterim ki...Çocuklardan 1 sn. bile uzak kalamam, onlarla da bu mevsimde zor...

Defne sabah uyandığı andan gece uyuyana kadar aralıksız her şeye ağladı. 3.Diş mi geliyor bilemiyorum. Sakinleştirmek için denediğim her şey sonuçsuzdu, sadece kucağımda olmak istiyor bıraktığımda hıçkırarak ağlıyor zor bir gündü...Ben yemek yiyemedim hadi kendimi geçtim Uras'a sağlıklı yemek hazırlayamadım.

Akşamdan kalan çorba ile kahvaltı yaptı, öğlen sucuk, akşam haşlanmış makarna bu kadarını bile Defne kucağımdayken hazırlayabildim. Aslında Uras'în sevdiği yemeklerdi ama vicdanım rahat değil...

Bu arada Defne neler yedi;
Kahvaltıda sadece haşlanmış yumurta ve ekmek hazırlayabildim.
Öğlen sarımsakla yarım avokado ezdim, versem 1 avokadoyu bitirirdi.
Akşam kabak püresi ve yoğurt...Bu kadarına şükür.

Babamız geldikten sonra da durum değişmiyor, Uras babasına çok düşkün ve kardeşini yaklaştırmıyor dolayısıyla Defne hep bende...Geçmiyor günleeer diyerek Özcan Denize bağlıyorum :))

Yarın görüşmek üzere...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder