6 Aralık 2013 Cuma

Notlar...Notlar



Mutfak penceremin önünde duruyorum. Muhteşem deniz manzarasının tadını çıkarıyorum. Elimde sıcacık sütlü kahve, çocuklar uyuyor.Sakin, sessiz 1 saatçik...Dinlendim...

Sonra çocuklar uyanıyor, biri uyanınca diğerini mutlaka uyandırır. Maraton başlıyor :) İşler, güçler, çocukların ihtiyaçları, oyunlar derken akşam oluyor.
Sıradan bir gün daha bitiyor derken ta taam akşam 6'da yemeğe misafir geleceğini öğreniyorum. Telaşa gerek yok bu misafir başkaa, yemeklerini hazırlayıp gelirler yada karı-koca mutfağa girip yaparlar. Ben çocuklarla ilgilenmeye devam :) Böyle arkadaş dostlar başına, kendi evimde misafir gibiyim.
Yemek bahane arkadaşlar şahane ;)

Uras bugün kahverengi kek yapar mısın anne dedi. Yaptım tabii şu anda evin bilumum yerleri kek kırıntılarıyla dolu :) Afiyetler olsun bal oğluma!

2 gündür burun akıntısı ve hafif öksürükleri başladı, o öksürdükçe kalbim yerinden çıkacak gibi oluyor. Lütfen rsv olmasın, kısacık bir gribe razıyım ama günlerce hastanede kalmayalım.
Burun spreyi ile günde 3 kez temizliyorum, ıhlamur ve soğan çayı yapıyorum severek içiyor ikisini de...
Tam da Haziran ayından beri hasta olmadık, atlattık bu dönemi diye konuşmaya başlamıştım.

Defne'nin de burnu tıkanıyor, bulaşıyor tabii...Sprey ve otri bebe ile iş başındayım.

Bu arada 9. ay aşımızı yaptırmaya bir türlü gidemedim, Pazartesi de kar yağacakmış soğuk havada çocukları dışarı çıkarmak düşüncesi bile ürkütüyor. Ama en azından Defne çıkacak mecburen, keşke aşılar için hemşireler eve gelse...
Evhamlı anneden sevgiler ;)





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder