25 Ocak 2012 Çarşamba

Ayakkabı Sorunsalı...



Uras yürümeye başladı :) Çok mutluyuz, heyecanlıyız...
Ben yürüdüğünün farkında değildim annem fark etti ilk olarak.Uras'ı yere bıraktı ve yaklaşık 7-8 adım yürüdü düştü.Ağzım açık izliyorum şaşkınım :) 2 gündür daha da ilerletti 15 adıma kadar yürüyebiliyor, düşmelerde arttı tabii ki ama azimle ağlamadan kalkıp tekrar yürümeye çalışıyor.Takdir ediyorum...

 İlk adım ayakkabısı aramaya başladık bulmak ne mümkün, tombik ayaklı oğlumuza piyasadaki hiçbir ayakkabı olmuyor.Özel yaptırmaya karar verdik, iyi bir ayakkabıcı arayışındayız...Bir ayakkabı almak bu kadar zor olabiliyormuş...

Fotoğraftaki ayakkabılar elimizdekilerin yarısı diyebilirim fakat içlerinden sadece bir tanesini giyebildi, sizlere tavsiyem bebeğinize ihtiyacı olduğu zaman ayakkabı alın.Zira benim gibi önceden düzinelerce ayakkabı alıp sonra başkalarına hediye etmek durumunda kalabilirsiniz ;)



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder