15 Ocak 2012 Pazar

Bebe Bisküvisi (8+)

Uras'ın kahvaltılarına bisküvi eklemek gerektiğini söylemişti doktorumuz, 1-2 değişik marka organik bebe bisküvisi aldım önce kendim tattım (her yiyeceğini önce ben tadarım) çok şekerli olduklarına karar verdim, hemen evde bisküvi yapmalıyım dedim ve alışverişe çıktım.Tüm malzemeler organik marketten alındı, ben köylü pazarından alışveriş yapmıyorum.Köy pekmezi, köy tereyağı bazılarına daha güvenilir gelse de ben bilinçsizce yaptıklarına inanıyorum.Örneğin; çok kaynatılmış pekmezin vitamin değerini yitirdiğini hatta kansorejen içereceğini hangi köylü bilir? Ya hijyen??? Asla güvenmiyorum.
8+ dememin sebebi 8 ay altı bebeklerin bağırsaklarına tam buğday unu ağır gelebilir...


Malzemeler:

  • 300 gr.Tam Buğday Unu
  • 100 gr.Tereyağı
  • 1 Yumurta
  • 1 Çay Bardağı Pekmez
  • 2 Tatlı Kaşığı Zencefil
  • 1 Tatlı Kaşığı Tarçın

Yapılışı:

  • Tüm malzemeleri karıştırıp yoğurun, hamuru yarım saat dinlendirin.
  • Hamurdan ceviz büyüklüğünde parçalar alıp şekil vererek yağlanmış tepsiye dizin
  • 180 derecede 15 dk. pişirin.

NOT: Uras'ın herhangi bir gıda alerjisi yok, test yaptırdık doktor kontrolünde besleniyor..SİZ DOKTORUNUZA DANIŞMADAN ZENCEFİL VE TAM BUĞDAY UNU İÇEREN BİSKÜVİYİ BEBEĞİNİZE YEDİRMEYİNİZ...






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder