7 Şubat 2012 Salı

Bebeklere Keşkek :) 8+


Uras'ın yemeklerini bizimde damak tadımıza yakın pişiriyorum genelde, her elime gelen sebzeyi karştırıp çorbalar yapmıyorum. Kendim yiyemeyeceğim yemekleri ona da yedirmiyorum, zaten damak tadı gelişmiş bir çocuk lezzetsiz yemeği yemez :) Arada bir beğenmeyip bana yeniden yemek yaptırmışlığı vardır (çok haklıydı kötüydü yemekler) itirazları hoşuma gidiyor çünkü beğenileri olduğunu belli ediyor.Bebek olarak değil birey olarak görüyorum ve öyle davranıyorum....


Malzemeler:

1 tavuk butu
yarım çay bardağı tam pirinç (tam tahılları doktorunuza danışarak yedirin)
kimyon ve kuru nane

Yapılışı:

Tavuğu ve pirinci yıkayın, birlikte haşlayın.
Piştikten sonra tavuğu ayıklayıp tekrar tencereye koyun.
Baharatları da ekleyin blendırla 1-2 kez ezin.







Hiç yorum yok:

Yorum Gönder